Studia podyplomowe

Lubelska Szkoła Wyższa

Chemia

Studia podyplomowe

Chemia

Chemia

Studia podyplomowe na kierunku "Chemia" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu chemii. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel chemii, spełniając wymagania Rozporządzenia . Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem chemii i przekazywać swoją wiedzę i pasję do tego przedmiotu uczniom i wychowankom. Dzięki temu będziesz mógł rozwijać ich zainteresowania i umiejętności, a także być częścią ważnego procesu edukacyjnego, który ma wpływ na rozwój młodego pokolenia.

Chemia, będąc nauką o głębokim wpływie na nasze codzienne życie, może okazać się nie tylko pasjonującym przedmiotem, ale także ważnym narzędziem w edukacji przyszłych pokoleń. Podjęcie studiów na tym kierunku to szansa na zdobycie kompetencji, które pozwolą Ci wpłynąć na życie swoich uczniów, przygotowując ich do wyzwań przyszłości.

Zdając sobie sprawę z istotności roli nauczyciela, warto przemyśleć, jakie korzyści przyniesie Ci podjęcie takich studiów. Przede wszystkim, poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności będzie nie tylko wartościowe dla Twojej pracy z uczniami, ale także przyczyni się do Twojego osobistego rozwoju i poprawy jakości życia. To nieocenione doświadczenie, które może wpłynąć na wiele aspektów Twojego życia.

Podjęcie studiów podyplomowych na kierunku "Chemia" może przynieść wiele korzyści, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich przyszłych uczniów. Rozwój zawodowy to inwestycja, która często przekłada się na poprawę jakości życia, a dzięki temu staniesz się lepszym nauczycielem, gotowym do zmierzenia się z wyzwaniami współczesnej edukacji.

Chemia

Chemia

Studia podyplomowe na kierunku "Chemia" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu chemii. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel chemii, spełniając wymagania Rozporządzenia . Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem chemii i przekazywać swoją wiedzę i pasję do tego przedmiotu uczniom i wychowankom. Dzięki temu będziesz mógł rozwijać ich zainteresowania i umiejętności, a także być częścią ważnego procesu edukacyjnego, który ma wpływ na rozwój młodego pokolenia.

Chemia, będąc nauką o głębokim wpływie na nasze codzienne życie, może okazać się nie tylko pasjonującym przedmiotem, ale także ważnym narzędziem w edukacji przyszłych pokoleń. Podjęcie studiów na tym kierunku to szansa na zdobycie kompetencji, które pozwolą Ci wpłynąć na życie swoich uczniów, przygotowując ich do wyzwań przyszłości.

Zdając sobie sprawę z istotności roli nauczyciela, warto przemyśleć, jakie korzyści przyniesie Ci podjęcie takich studiów. Przede wszystkim, poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności będzie nie tylko wartościowe dla Twojej pracy z uczniami, ale także przyczyni się do Twojego osobistego rozwoju i poprawy jakości życia. To nieocenione doświadczenie, które może wpłynąć na wiele aspektów Twojego życia.

Podjęcie studiów podyplomowych na kierunku "Chemia" może przynieść wiele korzyści, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich przyszłych uczniów. Rozwój zawodowy to inwestycja, która często przekłada się na poprawę jakości życia, a dzięki temu staniesz się lepszym nauczycielem, gotowym do zmierzenia się z wyzwaniami współczesnej edukacji.

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Chemia

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Chemia w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Chemia w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Chemia

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Chemia w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Chemia w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.
Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Zna przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy nauczyciela chemii.
  2. Zna podstawę programową z chemii.
  3. Posiada wiedzę na temat środków ochrony indywidualnej w pracowni chemicznej.
  4. Ma wiedzę na temat zasad i metod przeprowadzania zajęć z przedmiotu chemia.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zadbać o należyty stan sprzętu, odczynników chemicznych, porządek i ład miejsca pracy nauczyciela chemii.
  2. Potrafi przygotować oraz realizować plan dydaktyczny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć.
  3. Potrafi wzbogacać własny przedmiotowy warsztat pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Planuje i wdraża działalność innowacyjną.
  2. Wspiera swoją postawą i działalnością pedagogiczną rozwój psychologicznofizyczny uczniów, ich zdolności i zainteresowania przedmiotowe.
  3. Potrafi rozpoznać potrzeby uczniów i udzielać im pomocy w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych.
  4. Umie dostosować wymagania edukacyjne wobec ucznia na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej.
  5. Potrafi wspierać ucznia z trudnościami w nauce
  6. Umie przedstawić uczniom i ich rodzicom wymagania edukacyjne z realizowanego przez siebie programu nauczania.
  7. Potrafi dbać o bezpieczeństwo swoje i innych.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.
Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe z zakresu chemii pozwalają na zdobycie specjalistycznych umiejętności oraz wiedzy, co zwiększa kompetencje na rynku pracy i otwiera drogę do lepszych ofert zatrudnienia.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" pozwalają na poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu nauk biologicznych oraz pedagogiki. Może to przyczynić się do rozwoju osobistego, umożliwiając stałe poszerzanie horyzontów intelektualnych.
  4. Satysfakcja zawodowa: bycie nauczycielem biologii daje możliwość wpływania na rozwój młodych ludzi, dzięki przekazywaniu wiedzy, inspiracji i pasji do nauki. Może to prowadzić do poczucia spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
  5. Poprawa jakości życia: praca jako nauczyciel chemii umożliwia elastyczne planowanie czasu pracy, co pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Ponadto, przerwy wakacyjne i świąteczne dają możliwość spędzania więcej czasu z rodziną i na własnych zainteresowaniach.
Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe z zakresu chemii pozwalają na zdobycie specjalistycznych umiejętności oraz wiedzy, co zwiększa kompetencje na rynku pracy i otwiera drogę do lepszych ofert zatrudnienia.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" pozwalają na poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu nauk biologicznych oraz pedagogiki. Może to przyczynić się do rozwoju osobistego, umożliwiając stałe poszerzanie horyzontów intelektualnych.
  4. Satysfakcja zawodowa: bycie nauczycielem biologii daje możliwość wpływania na rozwój młodych ludzi, dzięki przekazywaniu wiedzy, inspiracji i pasji do nauki. Może to prowadzić do poczucia spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
  5. Poprawa jakości życia: praca jako nauczyciel chemii umożliwia elastyczne planowanie czasu pracy, co pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Ponadto, przerwy wakacyjne i świąteczne dają możliwość spędzania więcej czasu z rodziną i na własnych zainteresowaniach.
Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Zna przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy nauczyciela chemii.
  2. Zna podstawę programową z chemii.
  3. Posiada wiedzę na temat środków ochrony indywidualnej w pracowni chemicznej.
  4. Ma wiedzę na temat zasad i metod przeprowadzania zajęć z przedmiotu chemia.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zadbać o należyty stan sprzętu, odczynników chemicznych, porządek i ład miejsca pracy nauczyciela chemii.
  2. Potrafi przygotować oraz realizować plan dydaktyczny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć.
  3. Potrafi wzbogacać własny przedmiotowy warsztat pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Planuje i wdraża działalność innowacyjną.
  2. Wspiera swoją postawą i działalnością pedagogiczną rozwój psychologicznofizyczny uczniów, ich zdolności i zainteresowania przedmiotowe.
  3. Potrafi rozpoznać potrzeby uczniów i udzielać im pomocy w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych.
  4. Umie dostosować wymagania edukacyjne wobec ucznia na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej.
  5. Potrafi wspierać ucznia z trudnościami w nauce
  6. Umie przedstawić uczniom i ich rodzicom wymagania edukacyjne z realizowanego przez siebie programu nauczania.
  7. Potrafi dbać o bezpieczeństwo swoje i innych.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.

Chemia

Studia podyplomowe na kierunku "Chemia" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu chemii. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel chemii, spełniając wymagania Rozporządzenia . Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem chemii i przekazywać swoją wiedzę i pasję do tego przedmiotu uczniom i wychowankom. Dzięki temu będziesz mógł rozwijać ich zainteresowania i umiejętności, a także być częścią ważnego procesu edukacyjnego, który ma wpływ na rozwój młodego pokolenia.

Chemia, będąc nauką o głębokim wpływie na nasze codzienne życie, może okazać się nie tylko pasjonującym przedmiotem, ale także ważnym narzędziem w edukacji przyszłych pokoleń. Podjęcie studiów na tym kierunku to szansa na zdobycie kompetencji, które pozwolą Ci wpłynąć na życie swoich uczniów, przygotowując ich do wyzwań przyszłości.

Zdając sobie sprawę z istotności roli nauczyciela, warto przemyśleć, jakie korzyści przyniesie Ci podjęcie takich studiów. Przede wszystkim, poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności będzie nie tylko wartościowe dla Twojej pracy z uczniami, ale także przyczyni się do Twojego osobistego rozwoju i poprawy jakości życia. To nieocenione doświadczenie, które może wpłynąć na wiele aspektów Twojego życia.

Podjęcie studiów podyplomowych na kierunku "Chemia" może przynieść wiele korzyści, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich przyszłych uczniów. Rozwój zawodowy to inwestycja, która często przekłada się na poprawę jakości życia, a dzięki temu staniesz się lepszym nauczycielem, gotowym do zmierzenia się z wyzwaniami współczesnej edukacji.

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Chemia

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Chemia w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Chemia w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe z zakresu chemii pozwalają na zdobycie specjalistycznych umiejętności oraz wiedzy, co zwiększa kompetencje na rynku pracy i otwiera drogę do lepszych ofert zatrudnienia.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe na kierunku "Chemia" pozwalają na poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu nauk biologicznych oraz pedagogiki. Może to przyczynić się do rozwoju osobistego, umożliwiając stałe poszerzanie horyzontów intelektualnych.
  4. Satysfakcja zawodowa: bycie nauczycielem biologii daje możliwość wpływania na rozwój młodych ludzi, dzięki przekazywaniu wiedzy, inspiracji i pasji do nauki. Może to prowadzić do poczucia spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
  5. Poprawa jakości życia: praca jako nauczyciel chemii umożliwia elastyczne planowanie czasu pracy, co pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Ponadto, przerwy wakacyjne i świąteczne dają możliwość spędzania więcej czasu z rodziną i na własnych zainteresowaniach.

Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Zna przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy nauczyciela chemii.
  2. Zna podstawę programową z chemii.
  3. Posiada wiedzę na temat środków ochrony indywidualnej w pracowni chemicznej.
  4. Ma wiedzę na temat zasad i metod przeprowadzania zajęć z przedmiotu chemia.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zadbać o należyty stan sprzętu, odczynników chemicznych, porządek i ład miejsca pracy nauczyciela chemii.
  2. Potrafi przygotować oraz realizować plan dydaktyczny zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć.
  3. Potrafi wzbogacać własny przedmiotowy warsztat pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Planuje i wdraża działalność innowacyjną.
  2. Wspiera swoją postawą i działalnością pedagogiczną rozwój psychologicznofizyczny uczniów, ich zdolności i zainteresowania przedmiotowe.
  3. Potrafi rozpoznać potrzeby uczniów i udzielać im pomocy w przezwyciężaniu niepowodzeń szkolnych.
  4. Umie dostosować wymagania edukacyjne wobec ucznia na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej.
  5. Potrafi wspierać ucznia z trudnościami w nauce
  6. Umie przedstawić uczniom i ich rodzicom wymagania edukacyjne z realizowanego przez siebie programu nauczania.
  7. Potrafi dbać o bezpieczeństwo swoje i innych.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.