Kwalifikacje i kompetencje - studia podyplomowe LSW

Powróć

Kwalifikacje i kompetencje - studia podyplomowe LSW

Powróć

Przygotowanie absolwentów studiów podyplomowych LSW wyczerpuje zakres jn.:

  1. Absolwenci studiów co najmniej I stopnia

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wszystkim wymaganiom podstawy programowej kształcenia w zawodzie, nieposiadających przygotowania psychologiczno-pedagogicznego i dydaktycznego uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu.

      Grupy zajęć B, C i D

  2. Absolwenci studiów I stopnia oraz studiów II stopnia

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom ogólnym odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania, lub podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, uzyskają zakres przygotowania MERYTORYCZNEGO, PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć.

      Grupy zajęć A3, B, C i D

  3. Absolwenci studiów I stopnia oraz studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wszystkim wymaganiom odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania lub podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, nieposiadających przygotowania psychologiczno-pedagogicznego i dydaktycznego uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć.

      Grupy zajęć B, C i D

    2. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom ogólnym odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania lub Dziennik Ustaw– 5 – Poz. 1450– 5 – podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, posiadających przygotowanie merytoryczne, psychologiczno-pedagogiczne, w zakresie podstaw dydaktyki i emisji głosu oraz dydaktyczne do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć, uzyskają zakres przygotowania MERYTORYCZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz do nauczania kolejnego przedmiotu lub prowadzenia kolejnych zajęć.

      Grupy zajęć A3, E

    3. Na kierunku psychologia, uzyskają zakres przygotowania PEDAGOGICZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa.

      Grupy zajęć F

    4. Na kierunku, którego program studiów nie określał efektów uczenia się obejmujących wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom podstawy programowej nauczania tego języka, a którzy legitymują się znajomością tego języka odpowiednią do wymagań określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287) i potwierdzoną zgodnie z tymi przepisami, lub ukończyli studia w państwie, w którym językiem urzędowym jest ten język, nieposiadających przygotowania psychologiczno, - pedagogicznego i dydaktycznego, uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do zawodu nauczyciela nauczania języka obcego.

      Grupy zajęć B, C i D

Przygotowanie absolwentów studiów podyplomowych LSW wyczerpuje zakres jn.:

  1. Absolwenci studiów co najmniej I stopnia

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wszystkim wymaganiom podstawy programowej kształcenia w zawodzie, nieposiadających przygotowania psychologiczno-pedagogicznego i dydaktycznego uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych lub praktycznej nauki zawodu.

      Grupy zajęć B, C i D

  2. Absolwenci studiów I stopnia oraz studiów II stopnia

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom ogólnym odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania, lub podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, uzyskają zakres przygotowania MERYTORYCZNEGO, PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć.

      Grupy zajęć A3, B, C i D

  3. Absolwenci studiów I stopnia oraz studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich

    1. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wszystkim wymaganiom odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania lub podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, nieposiadających przygotowania psychologiczno-pedagogicznego i dydaktycznego uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć.

      Grupy zajęć B, C i D

    2. Na kierunkach, których program studiów określał efekty uczenia się obejmujące wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom ogólnym odpowiednio podstawy programowej przedmiotu nauczania lub Dziennik Ustaw– 5 – Poz. 1450– 5 – podstawy programowej kształcenia w zawodzie lub treściom prowadzonych zajęć, posiadających przygotowanie merytoryczne, psychologiczno-pedagogiczne, w zakresie podstaw dydaktyki i emisji głosu oraz dydaktyczne do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć, uzyskają zakres przygotowania MERYTORYCZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela, oraz do nauczania kolejnego przedmiotu lub prowadzenia kolejnych zajęć.

      Grupy zajęć A3, E

    3. Na kierunku psychologia, uzyskają zakres przygotowania PEDAGOGICZNEGO do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa.

      Grupy zajęć F

    4. Na kierunku, którego program studiów nie określał efektów uczenia się obejmujących wiedzę i umiejętności odpowiadające wymaganiom podstawy programowej nauczania tego języka, a którzy legitymują się znajomością tego języka odpowiednią do wymagań określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 730 i 1287) i potwierdzoną zgodnie z tymi przepisami, lub ukończyli studia w państwie, w którym językiem urzędowym jest ten język, nieposiadających przygotowania psychologiczno, - pedagogicznego i dydaktycznego, uzyskają zakres przygotowania PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DYDAKTYCZNEGO do zawodu nauczyciela nauczania języka obcego.

      Grupy zajęć B, C i D