Studia podyplomowe

Lubelska Szkoła Wyższa

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Studia podyplomowe

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu techniki. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel techniki, spełniając wymagania Rozporządzenia . Co więcej, nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem techniki.

Podjęcie studiów podyplomowych na tym kierunku to inwestycja, która może nie tylko poszerzyć Twoje horyzonty zawodowe, ale także znacząco wpłynąć na życie Twoich przyszłych uczniów. Poprzez realizację prostych projektów związanych z przetwarzaniem różnych materiałów, będziesz miał okazję przekazać uczniom ważne umiejętności praktyczne oraz kształtować ich nawyki, które okażą się niezbędne w dorosłym życiu zawodowym.

Jako nauczyciel techniki, będziesz miał szansę wpłynąć na jakość życia swoich uczniów, ucząc ich odpowiedzialności, samodzielności oraz radzenia sobie z świecie, w którym praktyczne umiejętności techniczne są kluczowe. Nie sposób przecenić roli, jaką odgrywas nauczyciel w życiu młodych ludzi, przekazując im wiedzę, którą będą wykorzystywać na co dzień.

Studia podyplomowe na kierunku "Technika" – to nie tylko doskonała możliwość rozwoju zawodowego, ale także szansa na przyczynienie się do poprawy jakości życia wielu młodych osób, dając im solidne podstawy, na których będą mogli zbudować swoją przyszłość.

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu techniki. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel techniki, spełniając wymagania Rozporządzenia . Co więcej, nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem techniki.

Podjęcie studiów podyplomowych na tym kierunku to inwestycja, która może nie tylko poszerzyć Twoje horyzonty zawodowe, ale także znacząco wpłynąć na życie Twoich przyszłych uczniów. Poprzez realizację prostych projektów związanych z przetwarzaniem różnych materiałów, będziesz miał okazję przekazać uczniom ważne umiejętności praktyczne oraz kształtować ich nawyki, które okażą się niezbędne w dorosłym życiu zawodowym.

Jako nauczyciel techniki, będziesz miał szansę wpłynąć na jakość życia swoich uczniów, ucząc ich odpowiedzialności, samodzielności oraz radzenia sobie z świecie, w którym praktyczne umiejętności techniczne są kluczowe. Nie sposób przecenić roli, jaką odgrywas nauczyciel w życiu młodych ludzi, przekazując im wiedzę, którą będą wykorzystywać na co dzień.

Studia podyplomowe na kierunku "Technika" – to nie tylko doskonała możliwość rozwoju zawodowego, ale także szansa na przyczynienie się do poprawy jakości życia wielu młodych osób, dając im solidne podstawy, na których będą mogli zbudować swoją przyszłość.

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.
Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Z dydaktyki zajęć technicznych – dobrych praktyk stosowanych w nauczaniu danego przedmiotu.
  2. Zna zasady działania wybranych urządzeń technicznych.
  3. Potrafi określać możliwości wykorzystania różnych materiałów w technice w zależności od ich właściwości.
  4. Zna zasady bezpiecznego posługiwania się sprzętem technicznym.
  5. Ma ugruntowaną wiedzę na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zaplanować praktyczne działania techniczne o różnym stopniu złożoności, przy różnych formach organizacyjnych pracy.
  2. Posiada umiejętność obsługi i regulacji wybranych urządzeń technicznych z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
  3. Potrafi wykorzystać narzędzia informatyczne w dydaktyce zajęć technicznych.
  4. Potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań dydaktycznych na zajęciach technicznych.
  5. Potrafi zapisać proste rozwiązanie techniczne w formie graficznej.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Potrafi być elastyczny, kreatywny, potrafiący skutecznie planować zamierzenia i projekty.
  2. Jest przygotowany do kierowania pracą uczniów.
  3. Potrafi zdobyć potrzebne informacje, porządkować i opracować je z zachowaniem zasad ochrony własności intelektualnej.
  4. Potrafi pracować w zespole i zajmować w niej różne role, demonstrując umiejętności słuchania i prowadzenia dyskusji oraz przyjmować odpowiedzialność za efekty pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.
Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe kładą nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy, co wpływa na wzrost kompetencji zawodowych i przygotowuje do pracy jako nauczyciel w danej dziedzinie.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe pozwalają na poszerzenie horyzontów, zdobycie nowych umiejętności oraz zrozumienie najnowszych trendów w edukacji technicznej i komunikacyjnej.
  4. Poprawa jakości życia: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" pozwalają na zdobycie wyjątkowych umiejętności, co przyczynia się do większego poczucia spełnienia i lepszej jakości życia po ukończeniu studiów.
  5. Satysfakcja z przekazywania wiedzy:: nauczanie techniki daje satysfakcję z przekazywania praktycznej wiedzy, która może pomóc uczniom odnaleźć swoją drogę życiową i zawodową.
  6. Stabilność zatrudnienia: znajomość techniki oraz wychowania komunikacyjnego może zwiększyć atrakcyjność na rynku pracy, prowadząc do stabilności zatrudnienia i długoterminowego zabezpieczenia finansowego.
Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe kładą nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy, co wpływa na wzrost kompetencji zawodowych i przygotowuje do pracy jako nauczyciel w danej dziedzinie.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe pozwalają na poszerzenie horyzontów, zdobycie nowych umiejętności oraz zrozumienie najnowszych trendów w edukacji technicznej i komunikacyjnej.
  4. Poprawa jakości życia: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" pozwalają na zdobycie wyjątkowych umiejętności, co przyczynia się do większego poczucia spełnienia i lepszej jakości życia po ukończeniu studiów.
  5. Satysfakcja z przekazywania wiedzy:: nauczanie techniki daje satysfakcję z przekazywania praktycznej wiedzy, która może pomóc uczniom odnaleźć swoją drogę życiową i zawodową.
  6. Stabilność zatrudnienia: znajomość techniki oraz wychowania komunikacyjnego może zwiększyć atrakcyjność na rynku pracy, prowadząc do stabilności zatrudnienia i długoterminowego zabezpieczenia finansowego.
Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Z dydaktyki zajęć technicznych – dobrych praktyk stosowanych w nauczaniu danego przedmiotu.
  2. Zna zasady działania wybranych urządzeń technicznych.
  3. Potrafi określać możliwości wykorzystania różnych materiałów w technice w zależności od ich właściwości.
  4. Zna zasady bezpiecznego posługiwania się sprzętem technicznym.
  5. Ma ugruntowaną wiedzę na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zaplanować praktyczne działania techniczne o różnym stopniu złożoności, przy różnych formach organizacyjnych pracy.
  2. Posiada umiejętność obsługi i regulacji wybranych urządzeń technicznych z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
  3. Potrafi wykorzystać narzędzia informatyczne w dydaktyce zajęć technicznych.
  4. Potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań dydaktycznych na zajęciach technicznych.
  5. Potrafi zapisać proste rozwiązanie techniczne w formie graficznej.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Potrafi być elastyczny, kreatywny, potrafiący skutecznie planować zamierzenia i projekty.
  2. Jest przygotowany do kierowania pracą uczniów.
  3. Potrafi zdobyć potrzebne informacje, porządkować i opracować je z zachowaniem zasad ochrony własności intelektualnej.
  4. Potrafi pracować w zespole i zajmować w niej różne role, demonstrując umiejętności słuchania i prowadzenia dyskusji oraz przyjmować odpowiedzialność za efekty pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.

Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu techniki. Kierunek ten w szczególności dedykowany jest osobom, które chcą podjąć pracę jako nauczyciel techniki, spełniając wymagania Rozporządzenia . Co więcej, nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym nauczycielem techniki.

Podjęcie studiów podyplomowych na tym kierunku to inwestycja, która może nie tylko poszerzyć Twoje horyzonty zawodowe, ale także znacząco wpłynąć na życie Twoich przyszłych uczniów. Poprzez realizację prostych projektów związanych z przetwarzaniem różnych materiałów, będziesz miał okazję przekazać uczniom ważne umiejętności praktyczne oraz kształtować ich nawyki, które okażą się niezbędne w dorosłym życiu zawodowym.

Jako nauczyciel techniki, będziesz miał szansę wpłynąć na jakość życia swoich uczniów, ucząc ich odpowiedzialności, samodzielności oraz radzenia sobie z świecie, w którym praktyczne umiejętności techniczne są kluczowe. Nie sposób przecenić roli, jaką odgrywas nauczyciel w życiu młodych ludzi, przekazując im wiedzę, którą będą wykorzystywać na co dzień.

Studia podyplomowe na kierunku "Technika" – to nie tylko doskonała możliwość rozwoju zawodowego, ale także szansa na przyczynienie się do poprawy jakości życia wielu młodych osób, dając im solidne podstawy, na których będą mogli zbudować swoją przyszłość.

Informacje formalne

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Nazwa kierunku: Technika z wychowaniem komunikacyjnym

Opłaty

2800,00 zł w jednej racie z góry, lub

1450,00 zł w dwóch ratach, lub

999,00 zł w trzech ratach.

Rekrutacja

Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.

Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.

Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Technika z wychowaniem komunikacyjnym w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:

+48 81 473 71 79

[email protected]

Najważniejsze atuty
  1. Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
  2. Wzrost kompetencji: studia podyplomowe kładą nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy, co wpływa na wzrost kompetencji zawodowych i przygotowuje do pracy jako nauczyciel w danej dziedzinie.
  3. Rozwój osobisty: studia podyplomowe pozwalają na poszerzenie horyzontów, zdobycie nowych umiejętności oraz zrozumienie najnowszych trendów w edukacji technicznej i komunikacyjnej.
  4. Poprawa jakości życia: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" pozwalają na zdobycie wyjątkowych umiejętności, co przyczynia się do większego poczucia spełnienia i lepszej jakości życia po ukończeniu studiów.
  5. Satysfakcja z przekazywania wiedzy:: nauczanie techniki daje satysfakcję z przekazywania praktycznej wiedzy, która może pomóc uczniom odnaleźć swoją drogę życiową i zawodową.
  6. Stabilność zatrudnienia: znajomość techniki oraz wychowania komunikacyjnego może zwiększyć atrakcyjność na rynku pracy, prowadząc do stabilności zatrudnienia i długoterminowego zabezpieczenia finansowego.

Efekty kształcenia

Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada wiedzę:

  1. Z dydaktyki zajęć technicznych – dobrych praktyk stosowanych w nauczaniu danego przedmiotu.
  2. Zna zasady działania wybranych urządzeń technicznych.
  3. Potrafi określać możliwości wykorzystania różnych materiałów w technice w zależności od ich właściwości.
  4. Zna zasady bezpiecznego posługiwania się sprzętem technicznym.
  5. Ma ugruntowaną wiedzę na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada umiejętności:

  1. Potrafi zaplanować praktyczne działania techniczne o różnym stopniu złożoności, przy różnych formach organizacyjnych pracy.
  2. Posiada umiejętność obsługi i regulacji wybranych urządzeń technicznych z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
  3. Potrafi wykorzystać narzędzia informatyczne w dydaktyce zajęć technicznych.
  4. Potrafi dobierać i wykorzystywać dostępne materiały, środki i metody pracy w celu projektowania i efektywnego realizowania działań dydaktycznych na zajęciach technicznych.
  5. Potrafi zapisać proste rozwiązanie techniczne w formie graficznej.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent posiada kompetencje społeczne:

  1. Potrafi być elastyczny, kreatywny, potrafiący skutecznie planować zamierzenia i projekty.
  2. Jest przygotowany do kierowania pracą uczniów.
  3. Potrafi zdobyć potrzebne informacje, porządkować i opracować je z zachowaniem zasad ochrony własności intelektualnej.
  4. Potrafi pracować w zespole i zajmować w niej różne role, demonstrując umiejętności słuchania i prowadzenia dyskusji oraz przyjmować odpowiedzialność za efekty pracy.

Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).

Studia adresowane są do nauczycieli:

  1. Którzy zamierzają zdobyć wiedzę merytoryczną, dydaktyczną i metodyczną w zakresie przygotowania do nauczania drugiego przedmiotu.
  2. Którzy chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.

Cele studiów

Celem studiów podyplomowych jest:

  1. Wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu prowadzenia zajęć z przedmiotu.
  2. Umożliwienie Absolwentom:
    1. Uzyskanie kwalifikacji do nauczania przedmiotu.
    2. Uzyskanie wiedzy i umiejętności, kompetencji społecznych i kwalifikacji potrzebnych do nauczania przedmiotu oraz rozbudzania i rozwijania zainteresowań uczestników procesu dydaktycznego.
  3. Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy teoretycznej z zakresu przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki.
  4. Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy nauczyciela przedmiotu.
  5. Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
  6. Wyposażenie absolwentów w pogłębioną wiedzę:
    1. Merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie.
    2. Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym.
    3. Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym.