Terapia zajęciowa
Terapia zajęciowa
Studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu tego kierunku. Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym specjalistą z danego obszaru.
Jako terapeuta zajęciowy, będziesz przygotowany do pracy z różnymi grupami osób, które ze względu na różnorodne problemy zdrowotne czy niepełnosprawność, mogą napotykać trudności w realizacji codziennych czynności. Twoim zadaniem będzie wspieranie ich w procesie rehabilitacji, adaptacji do zmieniających się warunków życia oraz rozwijania ich zdolności i umiejętności.
Ważność Twojej pracy będzie nie do przecenienia, gdyż dzięki niej, osoby korzystające z terapii zajęciowej będą mogły poczuć się bardziej samodzielne, zwiększyć swoje poczucie własnej wartości i odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Jako terapeuta zajęciowy, będziesz często świadkiem inspirujących przemian, które zachodzą w życiu Twoich podopiecznych.
Wybierając kierunek "Terapia zajęciowa", inwestujesz w swoją przyszłość, ale także przyczyniasz się do kreowania lepszego świata dla tych, którzy napotykają trudności w życiu. To nie tylko zawód, ale także powołanie, które pozwala na wykorzystanie swojego talentu i wiedzy w celu pomagania innym w osiągnięciu pełni możliwości.


Terapia zajęciowa
Terapia zajęciowa
Studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu tego kierunku. Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym specjalistą z danego obszaru.
Jako terapeuta zajęciowy, będziesz przygotowany do pracy z różnymi grupami osób, które ze względu na różnorodne problemy zdrowotne czy niepełnosprawność, mogą napotykać trudności w realizacji codziennych czynności. Twoim zadaniem będzie wspieranie ich w procesie rehabilitacji, adaptacji do zmieniających się warunków życia oraz rozwijania ich zdolności i umiejętności.
Ważność Twojej pracy będzie nie do przecenienia, gdyż dzięki niej, osoby korzystające z terapii zajęciowej będą mogły poczuć się bardziej samodzielne, zwiększyć swoje poczucie własnej wartości i odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Jako terapeuta zajęciowy, będziesz często świadkiem inspirujących przemian, które zachodzą w życiu Twoich podopiecznych.
Wybierając kierunek "Terapia zajęciowa", inwestujesz w swoją przyszłość, ale także przyczyniasz się do kreowania lepszego świata dla tych, którzy napotykają trudności w życiu. To nie tylko zawód, ale także powołanie, które pozwala na wykorzystanie swojego talentu i wiedzy w celu pomagania innym w osiągnięciu pełni możliwości.


Cele studiów
Celem studiów podyplomowych jest:
- Umożliwienie absolwentom:
- Uzyskanie pełnych kwalifikacje do pracy w zawodzie lub nauczyciela
- Twórczego rozwijania zdolności i umiejętności pedagogicznych w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji.
- Udoskonalania umiejętności w dziedzinie komunikowania społecznego, pracy z osobą niepełnosprawną i jego rodziną.
- Wzbogacania kwalifikacji edukacyjnych i psychopedagogiczne,
- Ukształtowania świadomości odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z pracą z osobami niepełnosprawnymi, starszymi, przewlekle chorymi.
- Wyposażenie absolwentów w kompetencje związane z praktycznym wspieraniem rozwoju osób z ograniczeniami w funkcjonowaniu psychospołecznym (osoby niepełnosprawne, starsze, przewlekle chore).
- Praktyczne przygotowanie słuchaczy do:
- Nowoczesnego podejście do problemu niepełnosprawności
- Dołączenia do grona specjalistów w zakresie pedagogiki terapeutycznej z rewalidacją.
- Pełne przygotowanie teoretyczne oraz intensywną, aktywną formę praktyki zawodowej,
- Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy praktycznej z zakresu:
- Przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki
- Metod terapii zajęciowej i techniki praktycznej pracy wspierającej funkcjonowanie poznawcze, emocjonalne i społeczne, a także zaradność życiową i sprawność fizyczną osób potrzebujących pomocy.
- Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy
- Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
- Wyposażenie słuchaczy w:
- Wiedzę merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie,
- Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym,
- Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym
Informacje formalne
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Nazwa kierunku: Terapia zajęciowa
Opłaty
2800,00 zł w jednej racie z góry, lub
1450,00 zł w dwóch ratach, lub
999,00 zł w trzech ratach.
Rekrutacja
Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.
Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.
Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:
Informacje formalne
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Nazwa kierunku: Terapia zajęciowa
Opłaty
2800,00 zł w jednej racie z góry, lub
1450,00 zł w dwóch ratach, lub
999,00 zł w trzech ratach.
Rekrutacja
Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.
Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.
Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:
Cele studiów
Celem studiów podyplomowych jest:
- Umożliwienie absolwentom:
- Uzyskanie pełnych kwalifikacje do pracy w zawodzie lub nauczyciela
- Twórczego rozwijania zdolności i umiejętności pedagogicznych w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji.
- Udoskonalania umiejętności w dziedzinie komunikowania społecznego, pracy z osobą niepełnosprawną i jego rodziną.
- Wzbogacania kwalifikacji edukacyjnych i psychopedagogiczne,
- Ukształtowania świadomości odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z pracą z osobami niepełnosprawnymi, starszymi, przewlekle chorymi.
- Wyposażenie absolwentów w kompetencje związane z praktycznym wspieraniem rozwoju osób z ograniczeniami w funkcjonowaniu psychospołecznym (osoby niepełnosprawne, starsze, przewlekle chore).
- Praktyczne przygotowanie słuchaczy do:
- Nowoczesnego podejście do problemu niepełnosprawności
- Dołączenia do grona specjalistów w zakresie pedagogiki terapeutycznej z rewalidacją.
- Pełne przygotowanie teoretyczne oraz intensywną, aktywną formę praktyki zawodowej,
- Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy praktycznej z zakresu:
- Przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki
- Metod terapii zajęciowej i techniki praktycznej pracy wspierającej funkcjonowanie poznawcze, emocjonalne i społeczne, a także zaradność życiową i sprawność fizyczną osób potrzebujących pomocy.
- Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy
- Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
- Wyposażenie słuchaczy w:
- Wiedzę merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie,
- Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym,
- Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym
Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:
W zakresie wiedzy absolwent zna i rozumie:
- Podstawy psychologii klinicznej, psychopatologii i rozwoju człowieka,
- Podstawy pedagogiki specjalnej i społecznej,
- Systemy działania w obszarze promocji zdrowia i profilaktyki,
- Zasady funkcjonowania specjalistycznych placówek dla dzieci i dorosłych,
- Metodykę terapii zajęciowej,
- Podstawy teoretyczne diagnostyki w terapii zajęciowej,
- Podstawy rehabilitacji.
W zakresie umiejętności absolwent potrafi:
- Planować i organizować pracę terapeuty zajęciowego,
- Oceniać i rozpoznawać potrzeby biopsychospołeczne pacjenta,
- Stosować trening umiejętności społecznych,
- Organizować indywidualną i grupową terapię zajęciową,
- Przeprowadzać diagnozę w terapii zajęciowej,
- Stosować odpowiednie metody pracy terapeuty zajęciowego.
W zakresie kompetencji społecznych absolwent:
- Stosuje zasady etyki terapeuty zajęciowego,
- Akceptuje społeczno-kulturowe aspekty zdrowia i choroby,
- Współpracuje z nauczycielami i rodzicami dzieci z placówek specjalistycznych,
- Wykazuje się kreatywnością i innowacyjnością w terapii zajęciowej.
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).
Studia adresowane są do osób:
- Które pragną zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie terapii zajęciowej.
- Które chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.
- Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
- Wzrost kompetencji zawodowych: studia te pozwalają na zdobywanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych w obszarze terapii zajęciowej, co przekłada się na wzrost kompetencji zawodowych.
- Satysfakcja z pomagania innym: praca w terapii zajęciowej daje satysfakcję wynikającą z pomagania innym w przezwyciężaniu trudności, co wpływa na ogólną jakość życia absolwenta.
- Rozwój umiejętności interpersonalnych: studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" pozwalają na rozwijanie umiejętności interpersonalnych, takich jak empatia, komunikacja czy budowanie relacji z pacjentami.
- Wpływ na zmiany społeczne: terapeuci zajęciowi przyczyniają się do promowania równości, inkluzywności i akceptacji osób z różnymi ograniczeniami, co może prowadzić do zmian społecznych i poprawy jakości życia tych osób.
- Stabilność zatrudnienia: terapeuci zajęciowi są poszukiwani na rynku pracy, co może przyczynić się do stabilności zatrudnienia w różnych placówkach oświatowych, edukacyjnych czy rehabilitacyjnych.
- Poprawa warunków finansowych: posiadanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z terapii zajęciowej może wpłynąć na wyższe zarobki, co przekłada się na lepsze warunki finansowe i życiowe.
- Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
- Wzrost kompetencji zawodowych: studia te pozwalają na zdobywanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych w obszarze terapii zajęciowej, co przekłada się na wzrost kompetencji zawodowych.
- Satysfakcja z pomagania innym: praca w terapii zajęciowej daje satysfakcję wynikającą z pomagania innym w przezwyciężaniu trudności, co wpływa na ogólną jakość życia absolwenta.
- Rozwój umiejętności interpersonalnych: studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" pozwalają na rozwijanie umiejętności interpersonalnych, takich jak empatia, komunikacja czy budowanie relacji z pacjentami.
- Wpływ na zmiany społeczne: terapeuci zajęciowi przyczyniają się do promowania równości, inkluzywności i akceptacji osób z różnymi ograniczeniami, co może prowadzić do zmian społecznych i poprawy jakości życia tych osób.
- Stabilność zatrudnienia: terapeuci zajęciowi są poszukiwani na rynku pracy, co może przyczynić się do stabilności zatrudnienia w różnych placówkach oświatowych, edukacyjnych czy rehabilitacyjnych.
- Poprawa warunków finansowych: posiadanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z terapii zajęciowej może wpłynąć na wyższe zarobki, co przekłada się na lepsze warunki finansowe i życiowe.
Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:
W zakresie wiedzy absolwent zna i rozumie:
- Podstawy psychologii klinicznej, psychopatologii i rozwoju człowieka,
- Podstawy pedagogiki specjalnej i społecznej,
- Systemy działania w obszarze promocji zdrowia i profilaktyki,
- Zasady funkcjonowania specjalistycznych placówek dla dzieci i dorosłych,
- Metodykę terapii zajęciowej,
- Podstawy teoretyczne diagnostyki w terapii zajęciowej,
- Podstawy rehabilitacji.
W zakresie umiejętności absolwent potrafi:
- Planować i organizować pracę terapeuty zajęciowego,
- Oceniać i rozpoznawać potrzeby biopsychospołeczne pacjenta,
- Stosować trening umiejętności społecznych,
- Organizować indywidualną i grupową terapię zajęciową,
- Przeprowadzać diagnozę w terapii zajęciowej,
- Stosować odpowiednie metody pracy terapeuty zajęciowego.
W zakresie kompetencji społecznych absolwent:
- Stosuje zasady etyki terapeuty zajęciowego,
- Akceptuje społeczno-kulturowe aspekty zdrowia i choroby,
- Współpracuje z nauczycielami i rodzicami dzieci z placówek specjalistycznych,
- Wykazuje się kreatywnością i innowacyjnością w terapii zajęciowej.
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).
Studia adresowane są do osób:
- Które pragną zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie terapii zajęciowej.
- Które chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.

Terapia zajęciowa
Studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" skierowane są do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje z zakresu tego kierunku. Nasze studia podyplomowe to gwarancja uzyskania najwyższej jakości edukacji, która pozwoli Ci zostać profesjonalnym specjalistą z danego obszaru.
Jako terapeuta zajęciowy, będziesz przygotowany do pracy z różnymi grupami osób, które ze względu na różnorodne problemy zdrowotne czy niepełnosprawność, mogą napotykać trudności w realizacji codziennych czynności. Twoim zadaniem będzie wspieranie ich w procesie rehabilitacji, adaptacji do zmieniających się warunków życia oraz rozwijania ich zdolności i umiejętności.
Ważność Twojej pracy będzie nie do przecenienia, gdyż dzięki niej, osoby korzystające z terapii zajęciowej będą mogły poczuć się bardziej samodzielne, zwiększyć swoje poczucie własnej wartości i odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Jako terapeuta zajęciowy, będziesz często świadkiem inspirujących przemian, które zachodzą w życiu Twoich podopiecznych.
Wybierając kierunek "Terapia zajęciowa", inwestujesz w swoją przyszłość, ale także przyczyniasz się do kreowania lepszego świata dla tych, którzy napotykają trudności w życiu. To nie tylko zawód, ale także powołanie, które pozwala na wykorzystanie swojego talentu i wiedzy w celu pomagania innym w osiągnięciu pełni możliwości.
Informacje formalne
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Nazwa kierunku: Terapia zajęciowa
Opłaty
2800,00 zł w jednej racie z góry, lub
1450,00 zł w dwóch ratach, lub
999,00 zł w trzech ratach.
Rekrutacja
Trwa rekrutacja wiosenna na studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w Lubelskiej Szkole Wyższej w Rykach.
Zajęcia rozpoczynają się już od lipca 2025 r.
Aby rozpocząć studia podyplomowe na kierunku Terapia zajęciowa w LSW, należy przejść elektroniczną procedurę rekrutacyjną. Dowiedz się więcej
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:
- Elastyczne formy nauczania: studia podyplomowe na kierunku "Technika z wychowaniem komunikacyjnym" oferują różnorodne formy nauczania, które umożliwiają łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
- Wzrost kompetencji zawodowych: studia te pozwalają na zdobywanie wiedzy i umiejętności specjalistycznych w obszarze terapii zajęciowej, co przekłada się na wzrost kompetencji zawodowych.
- Satysfakcja z pomagania innym: praca w terapii zajęciowej daje satysfakcję wynikającą z pomagania innym w przezwyciężaniu trudności, co wpływa na ogólną jakość życia absolwenta.
- Rozwój umiejętności interpersonalnych: studia podyplomowe na kierunku "Terapia zajęciowa" pozwalają na rozwijanie umiejętności interpersonalnych, takich jak empatia, komunikacja czy budowanie relacji z pacjentami.
- Wpływ na zmiany społeczne: terapeuci zajęciowi przyczyniają się do promowania równości, inkluzywności i akceptacji osób z różnymi ograniczeniami, co może prowadzić do zmian społecznych i poprawy jakości życia tych osób.
- Stabilność zatrudnienia: terapeuci zajęciowi są poszukiwani na rynku pracy, co może przyczynić się do stabilności zatrudnienia w różnych placówkach oświatowych, edukacyjnych czy rehabilitacyjnych.
- Poprawa warunków finansowych: posiadanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z terapii zajęciowej może wpłynąć na wyższe zarobki, co przekłada się na lepsze warunki finansowe i życiowe.
Absolwent po ukończeniu studiów osiąga wymierne efekty kształcenia w trzech obszarach:
W zakresie wiedzy absolwent zna i rozumie:
- Podstawy psychologii klinicznej, psychopatologii i rozwoju człowieka,
- Podstawy pedagogiki specjalnej i społecznej,
- Systemy działania w obszarze promocji zdrowia i profilaktyki,
- Zasady funkcjonowania specjalistycznych placówek dla dzieci i dorosłych,
- Metodykę terapii zajęciowej,
- Podstawy teoretyczne diagnostyki w terapii zajęciowej,
- Podstawy rehabilitacji.
W zakresie umiejętności absolwent potrafi:
- Planować i organizować pracę terapeuty zajęciowego,
- Oceniać i rozpoznawać potrzeby biopsychospołeczne pacjenta,
- Stosować trening umiejętności społecznych,
- Organizować indywidualną i grupową terapię zajęciową,
- Przeprowadzać diagnozę w terapii zajęciowej,
- Stosować odpowiednie metody pracy terapeuty zajęciowego.
W zakresie kompetencji społecznych absolwent:
- Stosuje zasady etyki terapeuty zajęciowego,
- Akceptuje społeczno-kulturowe aspekty zdrowia i choroby,
- Współpracuje z nauczycielami i rodzicami dzieci z placówek specjalistycznych,
- Wykazuje się kreatywnością i innowacyjnością w terapii zajęciowej.
Po ukończeniu studiów podyplomowych absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotu we wszystkich typach szkół (podstawowych, liceach, technikach oraz szkołach branżowych).
Studia adresowane są do osób:
- Które pragną zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie terapii zajęciowej.
- Które chcą w pełni wykorzystać doświadczenie i potencjał kompetencyjny oraz wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy wobec zmian zachodzących w edukacji i kształceniu nauczycieli.
Celem studiów podyplomowych jest:
- Umożliwienie absolwentom:
- Uzyskanie pełnych kwalifikacje do pracy w zawodzie lub nauczyciela
- Twórczego rozwijania zdolności i umiejętności pedagogicznych w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji.
- Udoskonalania umiejętności w dziedzinie komunikowania społecznego, pracy z osobą niepełnosprawną i jego rodziną.
- Wzbogacania kwalifikacji edukacyjnych i psychopedagogiczne,
- Ukształtowania świadomości odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z pracą z osobami niepełnosprawnymi, starszymi, przewlekle chorymi.
- Wyposażenie absolwentów w kompetencje związane z praktycznym wspieraniem rozwoju osób z ograniczeniami w funkcjonowaniu psychospołecznym (osoby niepełnosprawne, starsze, przewlekle chore).
- Praktyczne przygotowanie słuchaczy do:
- Nowoczesnego podejście do problemu niepełnosprawności
- Dołączenia do grona specjalistów w zakresie pedagogiki terapeutycznej z rewalidacją.
- Pełne przygotowanie teoretyczne oraz intensywną, aktywną formę praktyki zawodowej,
- Pogłębienie u Słuchaczy umiejętności i wiedzy praktycznej z zakresu:
- Przedmiotu oraz doskonalenie praktyki z zakresu pedagogiki
- Metod terapii zajęciowej i techniki praktycznej pracy wspierającej funkcjonowanie poznawcze, emocjonalne i społeczne, a także zaradność życiową i sprawność fizyczną osób potrzebujących pomocy.
- Zapoznanie Słuchaczy z nowoczesnymi metodami nauczania i technikami edukacyjnymi umożliwiającym im podjęcie lub udoskonalenie pracy
- Przygotowanie absolwentów do organizacji bezpiecznych zajęć i wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych.
- Wyposażenie słuchaczy w:
- Wiedzę merytoryczną, obejmującą kształcenie w zakresie niezbędnym do realizacji treści kształcenia zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego w zakresie danego przedmiotu (rodzaju zajęć) i etapu edukacyjnego lub etapów edukacyjnych albo w podstawie programowej kształcenia w zawodzie,
- Wiedzę dotyczącą przygotowania w zakresie dydaktyki przedmiotu (metodyki nauczania) określonego przedmiotu na danym etapie edukacyjnym,
- Wiedzę praktyczną, gromadzoną poprzez realizowane praktyki, której celem jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki (metodyki nauczania) przedmiotu (rodzaju zajęć) z rzeczywistością pedagogiczną w działaniu praktycznym